Zaterdag 13 juli: Snorkeltour

13 juli 2019 - Koh Tao, Thailand

Zaterdag zijn we met een boot gaan snorkelen. Dit met 26 toeristen op een speedboot. Juno en Renske hebben een paar dagen te kampen gehad met buikklachten (heet, apart eten, moe enz.) maar gelukkig ging het vandaag. We moesten achter op een truck (hoezoe veiligheid !!!) en toen naar de speedboot. Eerst gingen we naar een beroemd stuk Ko Tao, 2 mooie kleine eilandjes verbonden door een zandbank. Hier kwamen zo veel boten aan met Japanners en Cinezen dat we dachten aan de 3e wereldoorlog of the Pacific. Na dit eilandje gingen we KoTao helemaal rond (klein eiland) en stopten nog 4 keer om te snorkelen. Mooie koralen gezien, een locatie met duizenden dezelfde schoolvissen en Juno heeft nog een haai gezien !! Na een leuke dag lekker gegeten bij een prachtig ondergaande zon. ( het is hier al dagen zonnig en warm...apart voor het regenseizoen). Morgen gaan we duiken en overmorgen vertrekken we naar Ko Pangan , het volgend tropisch eiland.

Kijk vooral naar de foto`s en filmpjes. Er staan onderwateropnames bij die ik gemaakt heb.

Aont maon, familie Jacobs

1. Lars Helwegen:
    13 juli 2019
    En zelf ook vis gevangen voor het avondeten Marc?? ;)
  2. Marc Jacobs:
    14 juli 2019
    Nee, die zijn te snel
  3. Richydeleeuw:
    17 juli 2019
    Echt leuk hoor jullie doen genoeg en hebben prachtig weer
    Heerlijk genieten maar
    Kis van ons