20 juli Drukke markt en weer olifanten

20 juli 2019 - Koh Samui, Thailand

Gisteravond zijn we lekker gaan eten in Bophut, Ko Samui. Bij ons hotel ligt een super, super superdrukke weg....afschuwelijk gewoon. Gelukkig kunnen e na een stukje lopen een kleine boulevard op , Fisherman`s Village. Hier heel veel winkeltjes en gezelligheid en sfeer. Gisteravond was er markt en er waren ontzettend veel kraampjes en drukte....wel gezellig.

Vandaag zijn Juno en Ik naar een olifanten Sanctuary geweest. Ook een leuk en diervriendelijk opvangcentrum waar ze 6 olifanten hebben. We zijn ze allemaal af geweest in het kleine park en onze begeleider vertelde wat er allemaal was gedaan met de olifanten...of liever....wat ze was aangedaan. Vreselijke verhalen en je zag de wonden en littekens nog. Momenteel hebben ze het erg goed en genieten ze van hun oude dag in het park. Juno had dit gemist in Kanchanaburi en wilde graag gaan. Ik ben met hem meegegaan en het was weer indrukwekkend !!

Morgenvroeg begint de terugreis. Om 07:00 uur worden we opgehaald en gaan met auto naar de pier. vervolgens met een Ferryboot naar vasteland, Surat Tani. Dan met auto naar vliegveld Surat Tani voor een vlucht naar Bangkok. Daar zijn we morgen-namiddag (zondag) en hebben dan een hotelovernachting. Maandagmorgen met auto naar groot vliegveld en dan vlucht naar Dubai...3 uurtjes wachten en dan vlucht naar Amsterdam waar we maandagavond landen om 20:00 uur. Dan trein naar Roermond en Taxi Buggenum pikt ons daar op. Als alles goed verloopt zijn we maandagavond rond 23:00/23:30 uur thuis.

Dit is ook ons laatste reisverslag. Bij thuiskomst zal ik nog wat mooie foto`s plaatsen die op de vaste camera staan. Die kon ik niet plaatsen nu. Het was een fantastische reis waar we veel hebben meegemaakt samen !! Nu al zin in een frikandel en een verse mik met jong belegen kaas !!!

Sawadee

De jacobsjes

1. Joop:
    20 juli 2019
    Goede reis terug. Een vakantie om op terug te kijken. Auch Sawadee.
  2. Door Jacobs-Kouters:
    20 juli 2019
    Nou heerlijk det gae zoeé húbtj kinne geniete van dees vakantie, echt waal ein bezunjer ervaring mit mooie herinneringe om te bewaren.
    Jao zoeé kumpsse nog ins urges!!!
    Noe winse wae uch alvast ein hieél gooj en veúral ein veilige trúkreis (zonger) turbelentie!!!
    in Haelen zeen ze/we uch weer gaer kómme en gluif mer det de dieke kaers brandj!!
    Leefs van ós.