5 en 6 juli lange reis

6 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Het is plaatselijke tijd in Bangkok 15:24. In Nederland is het 5 uur vroeger. 5 juli even geknuffeld met oma Toos en met Taxi Buggenum naar Roermond gereden. Toen de trein naar Schiphol. Eerst een vlucht met de A380-800 van Emirates naar Dubai. Die ging geweldig.

In Dubai wat rondgelopen bij de Tax free en torn de vlucht naar Bangkok. Deze was niet zo mooi. Urenlang turbulentie en het grote vliegtuig schudde soms behoorlijk. Peentjes zweten, vooral voor Marc. Momenteel zijn we in ons 1e hotel, VIC3 in Bangkok. We zijn helemaal gesloopt en moe na een nachtje overslaan en doen rustig aan. Slapen, eten en weer slapen.

Morgenvroeg 7 juli worden we om 08:30 uur opgehaald voor een dagexcursie in Bangkok.

We zijn benieuwd !!

1. Joop:
    6 juli 2019
    Amusatie daar. En Marc, de peentjes die je gezweet hebt moet je rauw eten, is goed voor je ogen. En met uit eten de plaatsnaam niet te letterlijk nemen. Jullie hoeven niet bang te zijn voor de kok en andersom ook niet. Slaap ze, eet ze, slaap ze.
  2. Richydeleeuw:
    Oké veel plezier en pas op elkaar dikke kussen van ons
  3. Marc Jacobs:
    7 juli 2019
    Jullie ook, veel groetjes !
  4. Harrie Tobben:
    6 juli 2019
    Heel plezier en ik sluit me bij Joop aan wat betreft de kok🤣
    Slaap ze, eet ze en slaap ze weer en veel plezier met jullie excursie 😘
  5. Door Jacobs-Kouters:
    6 juli 2019
    gae hooftj veúrluipig neet te vlege, dus geneet !!